Keigon kehityksessä hyödynnettiin toisen, lähinnä yritysasiakkaille suunnatun sovelluksen taustalta löytyvää teknologiaa. Keigon tiimi kuitenkin tiesi, että kuluttajatuotteen kohdalla UX olisi avainasemassa. Valittuaan Lucky Few’n toteutuskumppanikseen yllättyivät he positiivisesti löytäessään myös UI-suunnitteluasiantuntijuuden ja laajan testauskapasiteetin saman katon alta.
Lucky Few’n kanssa työskentely osoittautui erittäin iteratiiviseksi prosessiksi UX:n hienosäädön osalta. He tekivät parannusehdotuksia joka askeleella, ja auttoivat meitä tunnistamaan ja ratkaisemaan ongelmia. On pitkälti heidän ansiotaan, että Keigo on vasta muutama kuukausi lanseerauksen jälkeen jo kaukana 1.0-vaiheesta. Se on pikemminkin vaiheessa 1.1 tai 1.2.
- Teemu Huttunen, Toimitusjohtaja, Mindmetrics Group
Lucky Few toi mukanaan runsaasti UI-tietämystä ja -kokemusta Keigon kehitysprosessiin. Kun aiemmista projekteista opittua tietoa voitiin hyödyntää (aina tyypillisistä vuorovaikutusvirroista suunnittelun sudenkuoppiin), otti sovellus yhden askeleen lähemmäksi menestystä - eikä sen heti lanseerauksen jälkeen saama huomio teknologiapiireissä ole sattumaa.
Päädyimme kulkemaan merkittävän UX-matkamme Lucky Few’n kanssa, mitä emme heti projektin alussa osanneet edes odottaa. Tämä johtui yksinkertaisesti heidän erityisestä innostuksestaan siihen, mitä he tekevät. He tosissaan huolehtivat laadusta, ja siitä miten lopputuote toimii käytännössä.