Tästä hyvänä esimerkkinä toimivat Pa-Hun viimeaikaiset, digitalisaation suuntaan ottamat askeleet, jotka perustuvat laaja-alaisiin asiakkaiden kanssa toteutettuihin keskusteluihin ja työpajoihin. Pa-Hun verkkosivuston perusteellinen uudistus suunniteltiin asiakkaiden käyttökokemukseen liittyviä mieltymyksiä ja työnkulkujen tukemista koskevia toiveita kuunnellen.
Teknisenä kumppanina toimineen Lucky Few’n luoma uusi sivusto tarjoaa aiempaa huomattavasti paremman asiakaskäyttöliittymän, jossa tuotteita ja palveluita koskeva tieto on tehty erittäin saavutettavaksi - eikä tässä vielä kaikki.
Integraatio Pa-Hun uuteen ERP-järjestelmään mahdollistaa tarjouksesta tilaukseen siirtymisen saumattomasti ja tehokkaasti sekä asiakkaan että Pa-Hun näkökulmasta. Kaikki matkan varrella tapahtuva viestintä on automatisoitu siellä missä se on hyödyllistä, ja pitää asiakkaan aina ajan tasalla säästäen aikaa ja vaivaa kaikilta osapuolilta.
Mittatilausten tekemistä on myös sujuvoitettu huomattavasti. Siellä missä pakkaustuotteiden kustomointi aiemmin edellytti manuaalisia prosesseja ja jatkuvaa vuorovaikutusta, on toimintoja nyt yksinkertaistettu antamalla asiakkaan tunnistaa ja valita palvelutarpeensa ennen tarjouspyynnön lähettämistä Pa-Hulle.
Luomalla parempaa viestintää, hyödyllisempää vuorovaikutteisuutta ja korkeampaa tehokkuutta, käyttää Pa-Hun sivusto uusimpia työkaluja tullakseen lähemmäksi asiakasta kuin koskaan aiemmin.
Lucky Few lunastaa lupauksensa, ja tuo pöytään erinomaisen yhdistelmän asiantuntevuutta ja persoonallisuutta. Yhteistyömme on ollut todella sujuvaa ja tehokasta, mitä ei voi aina pitää itsestäänselvyytenä vastaavantyyppisissä projekteissa.
- Sara Raikamo, CEO, Pa-Hu Oy